۸ پاسخ

زنگ بزن از منشی بپرس ......همه جا میگیرن حداقل بفهمی چند میخاد آمادگیشو داشته باشی

اره دیگه صددرصد میگیره کسی مفت نامه نمیده

دکتر منم نگرفت

نه از من که نگرفت دکترم

باید پولش بدی تا نامه بستری بهت بده

اره پول میگیره

سزارین اختیاری هستی؟

فکر میکنم زیر میزی میگیره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته سی‌وششم بارداری