منم دیابت ندارم ۳۳ هفته و ۴ روز ۲۵۶۰ گرم بود
اون روزی از منم پرسید منم نگران شدم
منم ۳۵ هفته و ۶ روز رفتم ۲۷۰۰ بود بچم
ینی چی ینی بچه درشته تو این هفته؟ آخه دکتر هم دید فقط گف سونوت هم خوبه چیزه دیگهایی نگف
علایم قند بالا خشکی دهان. تشنگی بیش از حد. مدام دسشویی🥴هر چند ک الانم بدون قند م همش تو دسشوییم.
عزیزم باید به دکترتون بگید یه آزمایش قند دو ساعته براتون بنویسن ک صبح یه بار خون میدین بعد صبحانه میخورید ۲ ساعت بعد مجدد خون میگیرن ک تو اون قند ناشتا و ۲ ساعته مشخص میشه اگرم نزدیکان دستگاه قند خونگی دارن با اونم میتونید بگیرید قند ناشتا باید زیر ۹۲ باشه و ۲ ساعت بعد صبحانه زیر ۱۲۰
بچه ات درشت بوده اخه برااون گفته🧿♥️یه آزمایش بده خیالت راحت شه
نه عزیزم خوراکی هایی میخوری که وزن دهنده هستن حتما . وزنش ماشالله عالیه بدنیا بیاد ۳۷۰۰ هست حتما
خب يك بار ديگه ازمايش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.