چکارکنم دوباره پسرم پستونک بگیره؟؟؟

۲ پاسخ

واااای ن ولش کن بخدا اسیر میشی

برای چیته ماشالله شده هشت ماهش تازه تو باید ترکش بدی ن اینکه عادت مجدد بدی
من شیر ب شیر اوردم
دختر اولیم پستونک میگرفت تا یکسال دوماه ب زور گرفتمش
دومی اصلا نگرفت خوشش نیومد الان دوست داشت بگیره اخ تو خونه بودیم رفت گذاشت دهنش خوشش می اومد گرفتم ازش چون عادت میکنه دیگع زمان های ک اینا میخاستن بگیرن زیر شش ماه بوده ن الان دیگه

سوال های مرتبط