۴ پاسخ

خیلیا اولش نوک سینه ندارن بچه کم کم که مک بزنه درمیاد

یکم با شیر دوش بدوشی نوکش درمیاد و میدی بچه مک بزنه،دیگ کم کم خودش درمیاد

برای منم کوچیکه همیشه هم تو هستش استرس دارم هنوز همین جوریه

تا اخرش خیلی بزرگ بشه نگران این موضوع نباش

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی