نان میدم راضیم
چه جوری شیرخشکشو عوض میکنین میخورن من بچم ب ببلاک عادت کرده .ب جز اون چیز دیگ بدم نمیخوره گریه میکنه . دوروز پیش نان گرفتم هرکارکردم نخورد گریه میکرد
ببلاک خیلی خوبه اپتامیل هم خیلی خوبه
نان میدم پسرم هموزنش خوبه هم راحت گیر میاد
من ببلاک میدادم خیلی راضی بودم ولی از بعد از عید ببلاک ۲گیر نمیاد دیگه نان میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.