۶ پاسخ

دیشب دختر منم همینطوری بود مامانم بادیان رو آسیاب کرد با یکم نبات
بعد نصف قاشق چای خوری رو با دو قاشق غذاخوری آب حل کرد
داد به نینی آنقدر گووزید خوب شد راحتم خابید

بی بی کر

بی بی کولیک

بهتره ببریش دکتر
دکتر من به دخترم پدی لاکت داده هر عصر بهش پنج قطره میدم

کولی کز بهش بده

اهورا نی نی خوبه البته برای بالای یکماه

سوال های مرتبط