۴ پاسخ

قرص اووابوست خیلی خوبه من روزی ۲ تا میخوردم یکی بعد ناهار یکی بعد شام

هیچ غلطی نمیکنه فقط واژن لیز میکنه یه چی مزخرف مث بقیه قرصا و آت و آشغالای هورمونی

یک مکمل غذایی حاوی میو اینوزیتول و اسید فولیک است. معمولاً در مدیریت سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) و سایر شرایط مرتبط با باروری استفاده می شود. میواینوزیتول یک ماده طبیعی است که نقش مهمی در سیگنال دهی سلولی و تنظیم انسولین دارد، در حالی که اسید فولیک یک ویتامین B برای رشد و تکامل سلولی است

برای تنبلی تخمدان و تنظیم کنندس

سوال های مرتبط