چرا حسم میگه دیگه من طبیعی بچه دار نمیشم

۶ پاسخ

ب خودت تلقین نکن تلقین بدترین چیزه
من رفتم هر چی آزمایش پیش از بارداری بود دادم هورمونی سنو همه چی
ولی اقدامم رو هم کردم رفتم نشون دادم گفت ذخیره تخمدانت کم شده و طبیعی باردار نمیشی باید دارو بخوری
باور کن همون ماه بدون دارو حامله شدم 😂😂😂

منم یکماه جلوگیری ندارم ولی باردار نشدم دوست دارم ی دختر داشته باشم

چون انرژیمون کمتر شده نسبت به ۴ سال پیش ، پیر شدیم 🧑‍🦯

بی دلیل چنین فکری میکنی یان؟

منم همین حس رو دارم چون یک ساله تقریبا جلوگیری ندارم

چرا مگ مشکلی دارید؟

سوال های مرتبط