۵ پاسخ

عزیزم شما دیگه از شیاف استامینوفن ۱۲۵ باید استفاده کنی اگه با پاشویه پایین نیومد

آره عزیزم میگن با این دماسنج ها باید ۰/۵ بیشتر حساب کنی یعنی ۳۹ میشه
خنک نگهش دار
دمای خونه ۲۲ـ۲۴ درجه باشه
لباس آستین کوتاه بپوشون ، پوشکش رو باز کن ، با آب ولرم دستمال یا پارچه خیس کنی بزار روی مچ پا ، مچ دست ، شکم ، زیر بغلش
اگه دیدی پایین نیومد پاراکید رو میتونی ۳/۵ ساعت هم بهش بدی

پاشویه کنید

پاشویه کن

۴ساعته پاراکید بده بهش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی