عزیزم شما دیگه از شیاف استامینوفن ۱۲۵ باید استفاده کنی اگه با پاشویه پایین نیومد
آره عزیزم میگن با این دماسنج ها باید ۰/۵ بیشتر حساب کنی یعنی ۳۹ میشه
خنک نگهش دار
دمای خونه ۲۲ـ۲۴ درجه باشه
لباس آستین کوتاه بپوشون ، پوشکش رو باز کن ، با آب ولرم دستمال یا پارچه خیس کنی بزار روی مچ پا ، مچ دست ، شکم ، زیر بغلش
اگه دیدی پایین نیومد پاراکید رو میتونی ۳/۵ ساعت هم بهش بدی
پاشویه کنید
پاشویه کن
۴ساعته پاراکید بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.