۲۳ پاسخ

عزیزم قالبت از کدوم جنسه
خیلی خوب دراوردی

۴تا تخم مرغ و با یه لیوان شکر (لیوان فرانسه) و یه پاکت وانیل با همزن خوب مخلوط کردم تا سفید و کشدار شد بعد یه لیوان شیر و یه نصف لیوان روغن ریختم هم زدم بعد ۲و نیم لیوان آرد و با بکینگ پودر مخلوط کردم دوبار هم الک کردم تا سبک بشه بعد با همزن دستی آروم آروم آرد و اضافه کردم و همزدم فقط به یه سمت ظرف تا پفش نخوابه از این آرد یه نصف فنجون هم موند چشمی دیدم اندازش خوبه دیگه همین مقدار و نزدم...فر هم از قبل باید گرم کنی با درجه ۱۴۰تا ۱۵۰ دمای توسترا فرق می‌کنه باهم ..قالبم چدنه کره مالیدم و آرد پاشی کردم و اضافه ی اردم گرفتم مایه رو ریختم داخلش

عزیزم همچین سادم نیستاااا 😂
به به عالیه نوش جان 😛🤤

میتونی توضیح بدی سس روش رو چطور درست کردی؟نوش‌جانتون

چطور میکنید پفش زیاد میشه

به به 😍
نوش جونتون

منم امشب درست کردم کیک خیس شکلاتی و گردو ی تومنی هزینه بره همچین هم ساده نیست

خیلی خوشگل دستور میگید

معلومه ازون خوش بافتا شده

نمردیم و‌ معنی ساده رو هم فهمیدیم😂🤞🏻
خیلی عالی شده😻

ممه چیه نوشتی آخرش 🤣🤣🤣
دستور پخت لطفا

میشه دستور پختشو بدی خیلی خوب دراومده

نوش جانتون

میشه لطفا دستورشو بزاری

نوش جان😍

چ پفیییی چ کیکی به به دستور بگو

خوشمزه به نظر میاد 😋😋😋

دیتوربده

منم مامان مهنیام ولی از این هنرا ندارم 🤣😂 عالی شده

عالی نوش جان 🥰😋

به به عالیه دستورشم بده

ساده نیست. عالیه
آفرین بانو👏❤

نوش جان چیکار کردی پف کرده تو‌چی درس کردی

سوال های مرتبط