عزیزم قالبت از کدوم جنسه
خیلی خوب دراوردی
۴تا تخم مرغ و با یه لیوان شکر (لیوان فرانسه) و یه پاکت وانیل با همزن خوب مخلوط کردم تا سفید و کشدار شد بعد یه لیوان شیر و یه نصف لیوان روغن ریختم هم زدم بعد ۲و نیم لیوان آرد و با بکینگ پودر مخلوط کردم دوبار هم الک کردم تا سبک بشه بعد با همزن دستی آروم آروم آرد و اضافه کردم و همزدم فقط به یه سمت ظرف تا پفش نخوابه از این آرد یه نصف فنجون هم موند چشمی دیدم اندازش خوبه دیگه همین مقدار و نزدم...فر هم از قبل باید گرم کنی با درجه ۱۴۰تا ۱۵۰ دمای توسترا فرق میکنه باهم ..قالبم چدنه کره مالیدم و آرد پاشی کردم و اضافه ی اردم گرفتم مایه رو ریختم داخلش
عزیزم همچین سادم نیستاااا 😂
به به عالیه نوش جان 😛🤤
میتونی توضیح بدی سس روش رو چطور درست کردی؟نوشجانتون
چطور میکنید پفش زیاد میشه
به به 😍
نوش جونتون
منم امشب درست کردم کیک خیس شکلاتی و گردو ی تومنی هزینه بره همچین هم ساده نیست
خیلی خوشگل دستور میگید
معلومه ازون خوش بافتا شده
نمردیم و معنی ساده رو هم فهمیدیم😂🤞🏻
خیلی عالی شده😻
ممه چیه نوشتی آخرش 🤣🤣🤣
دستور پخت لطفا
میشه دستور پختشو بدی خیلی خوب دراومده
نوش جانتون
میشه لطفا دستورشو بزاری
نوش جان😍
چ پفیییی چ کیکی به به دستور بگو
خوشمزه به نظر میاد 😋😋😋
دیتوربده
منم مامان مهنیام ولی از این هنرا ندارم 🤣😂 عالی شده
عالی نوش جان 🥰😋
به به عالیه دستورشم بده
ساده نیست. عالیه
آفرین بانو👏❤
نوش جان چیکار کردی پف کرده توچی درس کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.