۳ پاسخ

هرجا یه رسم دارن من حموم چهل رو که رفتم اول خودمو شستم بعدش دخترمو بعد یه شانه که آب نخورده باشه رو میندازیم داخل یه کاسه و چهل مشت کوچیک آب میریزیم داخل کاسه و هر مشت هم دفع یه بلا میکنیم مثلا چشم شور چشم ناز بیماری بد شانسی یا هر چیز دیگه ای بعد مار بچه رو بغل میکنه و اون کاسه آب رو میریزن رو سر مادر و بچه و غسل نفاس و غسل ما فی الضمه کن یعنی هر غسلی که به گردنته

غسل دارین هم تو هم بچه

غسل نفاس هست

سوال های مرتبط