۱۱ پاسخ

اگه. اون ۵۰۰.۶۰۰ تومن که میریختن منظورته که دیگه همون ۲ ماهه نمیدن

برای ماهم نریختن ماهم۳هستیم

برای ماهم میریختن دوماهه نریختن برا پوشک بازم کمک بود

برای هيچ کس واریز نشده

مال پسر منم نریختن دوماه

برا هیچکس نریختن

قراره این ماه با کالابرگ سوتغذیه. یسنا شارژ کنن

نوشته بود یکجاشارز شده

برا منم میریختن دوماهه ندادن

چرا برای من نیست؟؟

برا من هیچ تاحالا نریختن

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم ۲ سالگی