۹ پاسخ

من تاالان۲نیم سی سی دادم روش نوشته اخه ۲نیم.ینی کم دادم؟؟؟

روی جعبه نوشته یک و نیم میلی بدین منم همون قدر دادم یعنی کم دادم ؟

ذخیره آهنش چنه ک ایروفیکس میدی

دکتر بچم گفته بود ۵ سی سی

دکتر به پسر من یکماه اول سه سی سی بعد پنج سی سی گفت

چرا پیاما ارسال نمیشه

۵ سی سی

۵ میل

من ۵ میل میدم

سوال های مرتبط

مامان گردالی 🫀 مامان گردالی 🫀 ۳ سالگی