۱۵ پاسخ

سنی که بتونه کامل حرف بزنه ،،، واسه هرکس متفاوته ،،، چون بچه باید بتونه بگه اگه چیزی اذیتش کرد

بقول مادرم وقتی بزار مهد که اگه اونحا اذیتش کردن بتونه بیاد بهت بگه

فکر کنم ۳ سال

بعضی مهد ها از ۶ هفت ماهگی ام میگیرن حالت پرستاری از بچه برا ماداری شاغل وای مهد های معمولی از ۳ سال

همکارم از ۱۵ ماهگی دخترشو گذاشت

۳سال که بتونه صحبت کنه

فک میکنم ۳ سالگی سن خوبی باشه

مادر کودک شاید سه سال باشه
ولی من که تو مهدکودک کار کردم 5سال هست

مشاورم گفت ۳ سال

۶ ماه عزیزم

زن داییم از ۹ ماهگی میزا ه

۶ ماه عزیزم
من مهد میبرم از بچه ۶ ماه میارن

از دوسال

من دو تا از دوستام كار كودك ميكنن
يكيشون ميگه دو سال اوكيه
يكيشون ميگه سه سال طورى كه بتونه حرف بزنه

اصولا بتونه تا حدودی صحبت کنه
و از پوشک گرفته شده باشه
فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو👶 مامان دیاکو👶 ۲ سالگی