۵ پاسخ

کینوا چیه؟

حتما بخیسون دوسه ساعت

بنظرم تلخ میشه

اره میشه

اره عزیزم ولی اندازه اشو کم بریز حتما خوب یا بشور یا بخیسون که تلخیش بره

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان 💙👣عروسک 💙👣 مامان 💙👣عروسک 💙👣 ۱۳ ماهگی