من هنوز جنسیتو نمیدونستم معین انتخاب کرده بودم اگه پسر شد که قسمتم نشد...آریا دیگه خیلی زیاد شده
جفتش قشنگه اریا اصیل تر و ایرانی تره
آریا چون فارسی پسندم
صددرصد آریا
معین خیلی قشنگتره
آریا ❤️ ❤️
معین یکم قدیمیه خواهرجون.من میخام آریامهر بزارم
آریا زیاد دیدم باهوش و درس خون و مودبن
اما امان از معین ها، تخس و بی کار و بی عار😁
آریا خیلی بهتره عزیزم معین هم یکم قدیمی شده هم بنظرم برای بچه سنگینه
هیچکدوم
آریا.
آریا جدیدتره
آریا خیلی قشنگه
آریا قشنگتره
آریا ب روزتره
آریا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.