خانما بنظرتون اسم آریا خوبه یا کارن؟؟

۱۴ پاسخ

هر دو خوبه واقعا نمیتونم انتخاب کنم

کارن نازه

هر دو قشنگه
ولی کارن

آریا.

هردو قشنگه که😍

کارن بهتره

من کارن میذارم 😍

آریا خوبه

آریا.

آریا

آریا.

آریا قدیمیه کارن قشنگه

آریا

من اسم آریا رو خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته چهلم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان کیان 💙 کارن مامان کیان 💙 کارن ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی