۲۳ پاسخ

شوخی میکنی!؟
چجوری فکر میکنی کمه مگه میخای بترکونی بچه رو من پسرم 7ماهشه 7700

نه خوبه، قدش چنده؟
فک کنم اضافه وزن هم داره

عزیزم مشخصه وزنش عالیه ماشالله . رو نمودار مگه نشون نمیده وقتی میری مرکز؟ دختر من ۶ ماهشه ۶.۵ کیلوعه میگم خوبه خداروشکر
بعد شما ها اینجوری حساسین. البته پسر اولم همینجوری بود ارثیه

حالت خوبه؟!

اگ بچت موقع تولد ۴ ب بالا بود بله کمه اگر ۲ ونیم بود ن خوبه پس یعنی باید با وزن تولدش مقایسه کنی ن بچه های دیگه و نظر بقیه. دکتر ب من گفت روزانه باید ۲۵ گرم اضافه کنن حساب کن ببین خوب اضافه کرده یا نه نمودارم میدن دیگ بهت

اکه وزنش کم بود همونجا تو بهداشت بهت کلی توصیه و راهکار میدادن

من پسرم۶ونیم بود خیلی ام‌خوشحال بودم😂

الان شوخی می‌کنی یا جدی میگی مگه وزن تولدش چقدر بود

عزیزم راز موفقیتت چی بوده

اون. وقت بچع من ششش ماهشه شش کیلوهه 🫠🥴
چطور وزن بچت کمه اضافع وزنم داره

من دخترم ۴۷روزگی ۵/نیم کیلو بود هزارماشالا😐

پسر منم همین حدود وزنش ولی ظاهرش اصلا تپلی نیست ... قدش بلنده

پسر من دکتر گفت یک سالگی باید وزنش ۸/۵ باشه😃

والا زیادم هست😂

نه عزیزم اتفاقا خیلی هم وزنش خوب و عالیه ماشالا

چرا عیب میذاری الکی

خوبه ماشالله

پسر منم وزنش کمه از بس جنب و‌ جوش داره ۵۴۰۰ مونده

ن بابا تازه خوبم هست ماشااللع

ماشالله

زیادم هست ک

ماشالله به نظرم اضاف وزن هم داره ‌

عزیزم یه سوال.
عامر برای اهل تسنن هست؟ بعد فرقی داره با اسم عمر؟

سوال های مرتبط