مامانا کدوم سایز رو بردارم

تصویر
۸ پاسخ

بستگي داره ب قد وزن گل پسرتو سليقه ات...مثلا من چون هم سليقه ام لباساي گشاده هم ب خاطر راحتيه شاهان لباساي گشاد ميپوشونم كه راحت باشه لباساي ٣ سال ميخرم براش...البته شاهان من جداي از اينكه لباساي گشاد ميپوشونم خودشم هم از لحاظ قد هم از لحاظ هيكل درشته...لباساي ٢ سال اندازه ي اندازه اش ميشن.

خب اندازه بگیر

۴۵ ب نظرم خوبه

۳۵ فیت تنه
۴۰ آزاد هستش .

پسر من ۳۵فیت تنشه

۴۰ خوبه

سایز لباسی ک الان تن بچته اندازه بگیر یکم بززگتر میفهمی کدوم بهتره

فکر کنم خوبه ۴۰ .
اگر درشت هست بچه ۴۵ بردارید

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی