بستگي داره ب قد وزن گل پسرتو سليقه ات...مثلا من چون هم سليقه ام لباساي گشاده هم ب خاطر راحتيه شاهان لباساي گشاد ميپوشونم كه راحت باشه لباساي ٣ سال ميخرم براش...البته شاهان من جداي از اينكه لباساي گشاد ميپوشونم خودشم هم از لحاظ قد هم از لحاظ هيكل درشته...لباساي ٢ سال اندازه ي اندازه اش ميشن.
خب اندازه بگیر
۴۵ ب نظرم خوبه
۳۵ فیت تنه
۴۰ آزاد هستش .
پسر من ۳۵فیت تنشه
۴۰ خوبه
سایز لباسی ک الان تن بچته اندازه بگیر یکم بززگتر میفهمی کدوم بهتره
فکر کنم خوبه ۴۰ .
اگر درشت هست بچه ۴۵ بردارید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.