هیچ کدوم ...حوصله داری با این خرج گرونی ها ..بعد هدیه ای که میارن پول شامی که دادی نمیشه
ما میخاستیم شام مفصل بدیم به نزدیکان بعد دیدیم همون نزدیکان تو بارداریم کوچیکترین کمکی به ما نکردن یه حالی از ما نپرسیدن روزای سخت بارداری رو با حال جسمی و روحی بد با شوهرم تنها گذروندیم نظرمون عوض شد هرکی اومد با میوه و شیرینی پذیرایی میکنیم و تمام
با اینگرونیو بدبختی هنوز لباسم نخریدم برا بچه هیچ دلخوشی نداریم واقعیت برنامه نریختیم
من حتی نمیخوام بیان سر بزنن بعد مهمونی شام بدم بهشون؟
یه گوسفند قربونی میکنن برای بچه همین
قربونی میکنیم یا همون شب یا یه شب فامیلارو دعوت میکنیم مثل خاله بادخترخالم همش هستن
قربونی میکنیم و ی شب همه فامیل های نزدیک رو شام میدیم
تو این خرجا هیچی
من تصمیم دارم نهال بکارم به جای ریختن خون یه حیوون بیگناه
واقعا چرا باید با بدنیا اومدن بچه ما یه حیوون بی زبون کشته بشه واقعا مخالفم هرچند پدر شوهر منم انجام داد من فقط از بیمارستان اومدم تاشب اشک ریختم اینم شد داستان ما سر دومی اصلاااا نمیزارم به هیچ عنوان
به گوسفند عقیقه میکنیم
به جای قربونی کردن بسته هایی مواد خوراکی آماده کنید بدید دست چند تا نیازمند
هم جون حیوونی رو نمیگیرید🥺 هم به تعدادی زیادی کمک میرسونید
کاش این چیزا جا بیفته زودتر 🫢
یه گوسفند و بعد چند ماه به جشن مختصر
من دوست دارم قربونی کنیم
هیچی 😂
من دلم میخاد ولیمه بدم حقیقتا
چون به هر حال خانواده همسرم میان و چند روز میمونن جدا جدا هم میان
ترجیح میدم یه باره بیان و تموم بشه حوصله مهمونداری طولانی ندارم با بچه
بر عکس من که از بیمارستان بسلامتی برگشتم دو روز بعد همه فامیل را دعوت میکنم با اینکه و پولی نداریم قرض میکنیم اون شب برام خیلی مهمه بخاطر بچه ام نذر گذاشتم و برای سلامتی خانوادم
قربونی میبرم به مهمونان میگم تک تک نیان همه رو یه دفع شام میدم البته مهمون ک میگم کلا 20 نفر تا 25نفر میشن
تو رویاهام بله. در واقعیت شرایطش نیست. همه چیو در حد معمولی و ابرومندانه . پول دستم بیاد مرغ یا گوشت بقدری که نذر کردم بعد زایمان در میدم ولی فعلا وضع مالی خوب نیس
قربونی و پخش
مگر نزدیکا شامبمونن ک اونم چون حوصله نداریم نمیمونن مگر پدر مادرو نگه داریم
بعدددش ک ب خودت اومدی جشن بگیر مثلا برا ختنه یا تولد الان هیشکی توقع نداره حتی اگر مرغم ببری بریدی
من بدم میاد حیونی خونش ریخته شه جلو بچم چند تا مرغ و برنج بسته میکنم به نیازمندا میدم
هیچی هرکی اومد ببینه دستش درد نکنه نیم ساعت بشینه بره خدافظ 🤤 وقت مارم نگیره میخوایم استراحت کنیم به مامانم گفتم کسی رو مبادا شام نگه داری
بستگی به فامیل هر کسی داره یوقت میبینی طرف مهمونی میگیره براش کادو زیاد میارن که البته با قیمت های الان فکرنکنم کسی پول شامی که میخوره رو کادو بیاره، به نظر من اگه اعتقاد داری گوسفند عقیقه کن بده فامیل
با این اوضاع اقتصادی و شرایط که معلوم نیس فردا چه بلایی سرمون میاد در حد میوه شیرینی اونم بعد ۱۰ ۲۰ روز که سر حال شدم
بایدعقیقه کنید
که گوسفند میگیری بارعایت یسری آداب قربانی میکنید
فقط ی شام میدیم اونم بعد یکی دوماه ک هم حالم بهتر بشه هم بتونیم برنامه بریزیم
اگ وسعمون میرسید یه گوسفند عقیقه میکردیم
در کل فک کنم هیچی😑
هیچی حالامن میگم چن روزاولم نیان من استراحت کنم 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.