۲۳ پاسخ

میخام نخورن ،برا صدقه سر بچم قربونی میکنم وهر چقدر در توانم باشه به فقرا کمک میکنم اما میخوام صد سال سیاه خانواده شوهر نیام بلومبونن

شام ک نمیدم
۴۰ روزش شد گوسفند سرمیبرم پخش میکنم عقیقش میکنم

ما قراره گوسفند ببریم اما فقط ب خانواده خودم و همسرم پخش میکنیم بقیشو میزاریم یخچال خودمون میخوریم تو این گرونی شامم همینطور فقط خانواده خودم و همسرم اونا ۴ نفرن خانواده منم ۴ نفر

با این وضع چ گوسفندی چ قربونی

گزینه یا چی🤣

قربونی میکنیم شام نمیدیم مگه اینکه خودشون خودشونو دعوت کنن

هیچی.
همون پولو میدم چارتا آدم نیازمند،
ولی نمیدم ی مشت آدم مفت نمیخورن😂

خواهر کی داره تو این اوضاع مرغ قربونی میکنم زیاده وبسه

نه بابا بچه سومی هست یکی هم خرج ها انقدر بالاهست کوفت بخورن فامیل های مفت خور فقط برای خوردن ادم میخوان🥰😂

ما گوسفند قربانی میکنیم
و قطعا خواهر و برادرای خودم و همسرم
پدر و مادرا میان
و شام میدیم
دیگه غریبه ای نیست یه سفره خودمونی

حقیقتا واسه پسرم ۵ سال پیش گوسفند قربونی کردیم ولی الان با قیمتای الان نمیدونم بتونیم یا نه

گوسفند قربونی می‌کنم و همشو میدم به نیازمند ها

قربونی شام هم بعداز ده روز میدیم
اگه دعوت نکنیم که یکسره متلک میگن بهمون🤦🏻‍♀️

جفتش

هیچی

شام به کی و برای چی باید بدم؟!

سر اولی شام دادیم ولی اذیت شدم برای دومی روزای اول فقط می‌خوام با مامانم و همسرم تنها باشم و آرامش داشته باشم

گوسفند قربونی میکنیم و با گوشتش به خانواده های خودمون شام میدیم و بقیه ی گوشت رو پخش میکنیم

قربونی میدیم ۱۰روز بعدش ی جشن خانوادگی میگیریم

گوسفند دیگ شام براچی

ما رسم داریم هم موقع ورودش ب خونه قربونی کنیم
هم شام بدیم

گوسفند بدون شام گوشت پخش میکنیم

من بوه اولم هم شام دادیم هم قربونی کشتیم واسه دومی هم حتما قربونی میکنیم ولی شام ونمیدونم بدیم یانه

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی