نه خواهر وبرادرام با فامیل مادری همگی تا ده روز نوبتی هر روز یه نفر غذا میپزه برامون میفرسته
هیچی همونو خرج بچه میکنیم😂
همین الان صدبار شیرینی و شام گرفتن ازمون تا شنیدن حامله ام باز جشن تعیین جنسیت ام شام و میوه و همه چی به دنیا ام بیاد عقیقه دیگه
شوهرم گناه داره
من ک قراره خانوادم بیان😍😍ببینم چن روز بمونن خانواده شوهرمم دایش و خالش گفتن میان حالا چندمش بیان چن روز بمونن نمیدونم
نه درجه یکا برام غذا میارن
اره رسم داریم شب ششم گوسفند قربونی میکنیم کلی مهمون دعوت میکنیم
اگه مهمون ها زیاد باشن گوساله میکشیم ولی خب فعلا یه گوسفند خریدیم با برنج و روغن و این چیزا آماده گذاشتیم
خیلی دوس دارم خودم اما شوهرم موافق نیست
ن ولی هفتم روز اسم گذاری خودمونی جم میشیم برادر شوهر و خواهر شوهرم اینا
والا اگه شرایط یاری کنه حتما یه شام میدم شبه هفتم
ب احتمال قربونی کنیم پخش کنیم
نه میان دیدنی میوه و شیرینی عصرانه بعد عقیقه که کردیم حالا هر موقع همرو مهمون میکنیم ما این مدلیه رسممون
نه بابا خرج ها بالای انقدر که
ن بابا من ک هیچی ولی ما رسم داریم جشن میگیریم میوه شیرینی میدیم
سر اولی چون طلا آورده بودن قربونی دادیم با شام سر این هم میدیم ولی گوسفند نمیکشیم گرونه دیک
شام به کی و برای چی باید بدم؟
معلومه هیچی
یا هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.