اشتباه میکنی زایمانت سخت میشه
بخیه زیاد میخوری
و خطر افتادگی رحم و مثانه هم داره
تازه ممکنه یهویی بعد کلی درد طبیعی سزارین اورژانسی هم بشی بخاطر سلامتی بچه
وزنش نرمال باشه خیلی راحتتره
همه چیو خیلی زیاد بخور،کباب،برنج،نون،ماست،دوغ و شیر،بستنی،اجیل،میوه،حبوبات مخوصا عدس و لوبیا،تخم مرغ،سیب زمینی و...
من دخترم چهار کیلو بود ب دنیا آمد ..ولی این دومی وزنش کمه حس میکنم چون اولی خیلی پروتیین میخوردم سر این هم میخورم ولی ن مث اولی .. اولی بجای میوه عصرانه داشتم برای خودم بال پاچین کباب میکردم .. ویارم گوشت بود ولی دومی میوه
لیدی میل و بستنی
لیدی میل
من دخترم ۳/۶۵۰ بود بدنیا اومد
بستنی
سزارین هستی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.