۸ پاسخ

اشتباه می‌کنی زایمانت سخت می‌شه
بخیه زیاد می‌خوری
و خطر افتادگی رحم و مثانه هم داره
تازه ممکنه یهویی بعد کلی درد طبیعی سزارین اورژانسی هم بشی بخاطر سلامتی بچه
وزنش نرمال باشه خیلی راحت‌تره

همه چیو خیلی زیاد بخور،کباب،برنج،نون،ماست،دوغ و شیر،بستنی،اجیل،میوه،حبوبات مخوصا عدس و لوبیا،تخم مرغ،سیب زمینی و...

من دخترم چهار کیلو بود ب دنیا آمد ..ولی این دومی وزنش کمه حس میکنم چون اولی خیلی پروتیین می‌خوردم سر این هم میخورم ولی ن مث اولی .. اولی بجای میوه عصرانه داشتم برای خودم بال پاچین کباب میکردم .. ویارم گوشت بود ولی دومی میوه

لیدی میل و بستنی

لیدی میل

من دخترم ۳/۶۵۰ بود بدنیا اومد

بستنی

سزارین هستی ؟

سوال های مرتبط