۵ پاسخ

من اگر به بچم بی حرمتی کنن نمیرم اونجا هر کی میخاد باشه اونم کی زنداداش

بنظر من پیام نده چند وقت نرو اونجا ، اگه گفتن چرا نمیای بگو من تو خونه خودم تمام تلاشمو میکنم که بچمو ناراحت نکنم و سرش داد نزنم ، رفتارتون اصلا درست نیست با پسرم ترجیح میدم فعلا نیارمش که هم خودم در آرامش باشم هم پسرم.

نمیشه که قطع ارتباط کنی بالاخره خانوادتن ولی بهشون بگو البته وقتی شوهرت نیست بگو بهشون.تابدونن ناراحت میشی ونباید بداخلاقی کنن با بچه ت وگرنه روشون بازترمیشه برا بداخلاقی کردن. به شوهرتم نگو ربط نداره بهت بدترمیشه خانواده اون باشن خودتم ناراحت میشی سعی کن آروم ومهربون ی دلیلی بیاری براش که آروم بشه

وا اولا که خودت باید حواست باشه بلاخره میشناسیشون اگر واقعا حس میکنی این رفتارا خودتم ناراحت کرده بله حتما اطلاع بده و به بچت ارزش قائل باش

نه عزیزم پیام ک اصلا نده چون ببخشیدا بچه بازی حساب میشه
اما حق داری ناراحت باشی،منم باشم ناراحت میشم
یه مدت نرو اگه ب روت آوردن بگو بهشون ماجرا رو
اینو خوب متوجه نشدم زداداشت سر بچه ت داد زد؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان طناز مامان مامان طناز ۳ سالگی