شاید هفته ای یبار پیش بیاد اونمتقصیر بچه نیست من خودم مغزم رد میده وگرنه دلیار باعثش نیست
با نام ویاد خدا بله
آره اینو بگم خیلی عصبانیم میکنن اتفاقا یکی از سوالات بهداشت همین بود بچتون میزنی یا داد میزنی من نمیزنم اصلا ولی تنها صلاحم داد زدن خیلی سعی میکنم تکرار نکنم ولی نمیشه
متاسفانه روزی یکی دوبار
و اونم بخاطر خستگیخودمه
و پسرم ب شدت ب من وابستس و هر ثانیه میگه مامان و من مغزم درد میگیره و اینکه خیلی بد غذاس سر غذانخوردنش عصبی مبشم
و الهی بمیرم پسرم خیلی از داد میترسه و میگه مامان داد نزن الان بوست میکنم ک آروم بشی
اون لخظه دلم میخواد بمیرم
بله متاسفانه خصوصا این یکماه اخیر
خیلی کم!
ولی من باید رو خودم و ارامشم کار کنم که داد نزنم وگرنه پسرم بچست و گناهی نداره
آره همون ثانیه پشیمون میشم و از خودم بدم میاد
پسره من بشدت گریه کنه واقعا تازمانی که گریه نکنه باز اوکی ترم ولی واقعا دیگه مغزم به گریه هاش نمیکشه بخدا خسته شدم از صدای گریه بچه توکوچه خیابون گوشی کلیپ هر جا میشنوم دیگه حالم بهم میخوره از بس پسرم گریه کرده از نوزادی تا حالا آره دروغ چرا گریه میکنه دیگه جدیدا داد که هیچی رد میدم بخدا جنون بهم دست میده
خیلی کم پیش میاد ولی بله 🤒
با نهایت تاسف بله
تا دلت بخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.