دختر منم هست
بدتربن ورژن خودشو به همه نشون میده
یعنی هر جور شده خودشو جلوشون میخواد فضایی نشون بده
اوففف انقدر حرص میخورم که پیر شدم
🤦🤦🤦🤦وااااای دقیقا عین پسرمن از من اینجوری نبود رفت پیش پسردایی شوهرم ار اون یاد گرفت
بهش بگو دختر من یکی دوبار اینطوری کرد منطقی باهم صحبت کردیم دیگه انجام نمیده اصلا
خب خندیدن الکی مگه چ اشکالی داره
دختر منم همینجوریه واسه سنشونه فک کنم دیروز تو پارکینگ همسایرو دیدیم اونا خیلی متشخص سلام دادن به سلینا بعد سلینا دور از جون عین اسکولا رفتار میکرد میخندید صداهای ناجور در اورد من از خجالتم گفتم انقد ذوق کرده شمارو دیده اینجوری میکنه 🤣 عین کابوسه برام بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.