۵ پاسخ

دختر منم هست
بدتربن ورژن خودشو به همه نشون میده
یعنی هر جور شده خودشو جلوشون میخواد فضایی نشون بده
اوففف انقدر حرص میخورم که پیر شدم

🤦🤦🤦🤦وااااای دقیقا عین پسرمن از من اینجوری نبود رفت پیش پسردایی شوهرم ار اون یاد گرفت

بهش بگو دختر من یکی دوبار اینطوری کرد منطقی باهم صحبت کردیم دیگه انجام نمیده اصلا

خب خندیدن الکی مگه چ اشکالی داره

دختر منم همینجوریه واسه سنشونه فک کنم دیروز تو پارکینگ همسایرو دیدیم اونا خیلی متشخص سلام دادن به سلینا بعد سلینا دور از جون عین اسکولا رفتار میکرد میخندید صداهای ناجور در اورد من از خجالتم گفتم انقد ذوق کرده شمارو دیده اینجوری میکنه 🤣 عین کابوسه برام بخدا

سوال های مرتبط

مامان محمدپارسا مامان محمدپارسا ۵ سالگی
خانوما آنفولانزا و ویارم یه طرف بعد من از اول این بارداری فقط میخواستم خدا کنه بچم دختر بشه خودشم اول نمیتونستم قبول کنم تازگیا دیگه گفتم خدارو ناخوش میاد .حالا از دیروز که دکترم یه بار گفت احتمالا دختره در لحظه انگار دنیارو دادن ولی بعدش اونقده از دیروز فکر وخیال تومده سرم دارم دیوونه میشم .خانوما‌پسرم بیش از اندازه لجباز .میزنه .هرچی میخوادددد رو‌عملی میکنه .حرف هیشکیو گوش نمیده بعضی مواقع حرف منو فقط یعنی تنهاییم بهتره تا یکیو میبینه دیونه میشه بعد ارتباطش با دخترها اصلا خوب نیس .دوتا برادرشوهر دارم دوتاشونم دوتا پسر دارن برا اونا میمیره .حالا فکر وخیال منو دیونه کرده که با این همه شلوغ ولجبازی نکنه دختر رو قبول نکنه یا پسرعموهاش اذیتش کنن بگن ما داداش داریم فلان چون بیش از اندازه غرروره پسرم هرکی یه چیزی بگه زود داد هوار قیامت .
نظرتون چیه یا سوالم خیلی اختصاصی شد یا باید برم مشاوره ؟چون نمیدونم پسرم خیلی اذیتم کرده فقط فکر میکنم قراره چطور بشه نمیدونم اعصابم ضعیف شده افسردگی گرفتم خیلی فکرا اذیتم میکنه که نگفتم درمورد چالش یدونه پسر شلوغ با دختر کوچک.