دختر داداش من باورت نمیشه تا سه سالگی کچل بود 😂😍 اما بعد از سه سالگی یه جوووووری مو درآورد که الان با دوتا دست نمیتونی بگیری ، بعضی بچه ها رشد موهاشون کمتره یا دیرتر چیز خاصی نیس🌹
شاید برات عجیب باشه
دختر من به دنیا اومد کله کدو بود😂😂
کل گل سر ها و تل هایی که تو سیمونی خریده بودیم باد کرد رو دستمون😅
تا دو سالگی هر چی صبر کردیم فقط یه دسته موی ضعیییف و نازک و کم مشت داشت.
منم از ته با ماشین زدم.
و یه روز درمیون روغن بادام تلخ و روغن زرده ی تخم مرغ زدم.
ماشاالله بعدش موهاش ضخیم و مرمشت شد
دختر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.