۳ پاسخ

دختر داداش من باورت نمیشه تا سه سالگی کچل بود 😂😍 اما بعد از سه سالگی یه جوووووری مو درآورد که الان با دوتا دست نمیتونی بگیری ، بعضی بچه ها رشد موهاشون کمتره یا دیرتر چیز خاصی نیس🌹

شاید برات عجیب باشه
دختر من به دنیا اومد کله کدو بود😂😂
کل گل سر ها و تل هایی که تو سیمونی خریده بودیم باد کرد رو دستمون😅
تا دو سالگی هر چی صبر کردیم فقط یه دسته موی ضعیییف و نازک و کم مشت داشت.
منم از ته با ماشین زدم.
و یه روز درمیون روغن بادام تلخ و روغن زرده ی تخم مرغ زدم.
ماشاالله بعدش موهاش ضخیم و مرمشت شد

دختر منم

سوال های مرتبط