۵ پاسخ

منم مثل شما هستم بلا تکلیف

وای منم کمر درد پایین دارم نمی‌دونم برای پیاده رویه یا درد انقباض

منم الان شروع شد به ماما پیام دادم فعلا جواب نداده کاملا بلاتکلیفم

احتمال درد کاذبم هس منم دوروز اینجوری بودم
اگ منظم شد برو بیمارستان

احتمالله درد ماهه زیاد کار کردی

سوال های مرتبط