لطفا جواب بدیید
پوشک
مولفیکس
شیرخشک
انومالی
رفلاکس
تب
تب
تب

تصویر
۴ پاسخ

دختر منم پارسال گرفت فک کنم دو هفته ای طول کشید تا خوب شد سرفه ش سه بارم دکتر بردم

باید دوره اش بگذره بچه های من میگرفتن ۱۴ روز طول میکشید.روزی ک‌چرک خشک‌کن تموم میشد فرداش یدفه خوب میشدن.

ببین غذاهای سرخی و ادویه دار هم نخوره. میتونی بخور سرد و گرمم روشن کنی تو خونه
ویکس کودکان هم من ازش خیلی راضی بودم برا گرفتگی بینی
سرفه ابجوش عسل ابلیمو مرتب بهش بده شربت ابلیمو طبیعی مرتب بهش بده
قطره بینی سرساعت بزن واسش
من چهارتخمه و دمنوش اویشنم میدم

عزیزم این مریضی دوره داره دختر منم گرفته باید دورش بگذره خوب میشه سرفشم که خلطی و شدیده بعد اینکه دورش بگذره خوب میشه من سه بار بردم دکتر سر اینکه چرا خوب نمیشه گفتن دورشون بگذره خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی