سلام من چند ماه هشتم پریود میشم الان گهواره زده تاخیر یعنی چی

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم تاخیر داری یعنی شایپ باردار

ماه های قبلی۳۰روزه بودن دوماهه۳۱روزه....بخاطرهمینه

سوال های مرتبط