۹ پاسخ

من 37هفته و 3روز پسرم به دنیا اورد دکترش فشارم شدید بالا بود 🙂

من 37هفته تمام با امپول فشار طبیعی انجام دادم کاملا هم سالم بودیم

من چون بچه دومم بود تازه۳۸شدم ب خواست خودم و خودش نامه طبیعی داد
ولی چون دهانه رحمم باز نشد و بچه اکسیژن کم اورد سز اورژانسی شدم
بچه هم ۳۶۰۰بوده
دکترم عالی بوده

شاید چون زایمان دومی می‌ترسه درد طبیعی بگیری

من ۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم
معمولا تا ۳۸ هفته صبر میکنن
مگه اینکه احتمال خفگی جنین و فشار و دیابت مادر وجود داشته باشه

منم ۳۷ هفته با آمپول فشار زایمان طبیعی کردم چون آب دور بچه کم بود

ب سلامتی 💚برا بچه دوم هستش ؟

سزارین ۳۷ یا ۳۸ هفتگی دیگه ختم بارداری دکتر میده عادیه

سزارین از ۳۷انجام میدن
شاید میخواد بره سفر
با شاید فشار چیزیت بالا بوده

سوال های مرتبط

مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 هفته بیستم بارداری