من 37هفته و 3روز پسرم به دنیا اورد دکترش فشارم شدید بالا بود 🙂
من 37هفته تمام با امپول فشار طبیعی انجام دادم کاملا هم سالم بودیم
من چون بچه دومم بود تازه۳۸شدم ب خواست خودم و خودش نامه طبیعی داد
ولی چون دهانه رحمم باز نشد و بچه اکسیژن کم اورد سز اورژانسی شدم
بچه هم ۳۶۰۰بوده
دکترم عالی بوده
شاید چون زایمان دومی میترسه درد طبیعی بگیری
من ۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم
معمولا تا ۳۸ هفته صبر میکنن
مگه اینکه احتمال خفگی جنین و فشار و دیابت مادر وجود داشته باشه
منم ۳۷ هفته با آمپول فشار زایمان طبیعی کردم چون آب دور بچه کم بود
ب سلامتی 💚برا بچه دوم هستش ؟
سزارین ۳۷ یا ۳۸ هفتگی دیگه ختم بارداری دکتر میده عادیه
سزارین از ۳۷انجام میدن
شاید میخواد بره سفر
با شاید فشار چیزیت بالا بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.