۶ پاسخ

رفلاکس نداره

هربار شیر دادنی سرشو بالاتر نگه دار موقع خوابشم بالاتر نگهدار و روپهلو بخوابون ک رفلاکسه برنگرده تو معدش....شاید شیر زیاد میخوره امتحان کن

شاید زیاد بهش شیر میدی

رفلاکس داره

زیاد شیر میدی بهش

اگه هربار بالا میاره رفلاکسه ولی اگه هرازگاهی هست چیزی نیست

سوال های مرتبط