کسی تازگیا سونوی کالرداپلر داده ؟ هزینشو میدونین؟

۱۱ پاسخ

من انجام دادم ۴/۵۰۰

من دوهفته پیش ۱۶۰۰ دادم

من مشهد 1850 دادم

من شنبه انجام دادم ۵ تومن

چهار اومن

همراه با سونو‌رشد ۴۵۰۰
فک کنم جدا ۳ خوردی بود

من یکشنبه رفتم ۵ تومن شد

من تو عید دادم ۲۶۰۰ شد

قبل عید دادم 1500

۳۵۰۰ سمت ما

هر شهر فرق میکنه
من ۲۵۷۰ دادم با بیمه چندروز پیش

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی