اره عزیزم بچه من بخاطر رفلاکسشه
روزا بهتر شیر میخوره
بله بخاطر بازیگوشیه...کمکم دارن بازی گوشی رو یاد میگیرن کنجکاون دوسدارن بازی کنن
مممممن.کلا در روز شیر خشک نمیخوره
یکم فقط سینمو میخوره.
تو خواب ۳۰ تا یا ۶۰ تا شیر خشک میدم
اره از من که سینه رو ول کرده کامل
شیر خشکم 90 تا میخورد الان 60 تا به زور
بچه من ک چند روز کلا سینه و ول کرد وشیر خشک میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.