۱۵ پاسخ

قدو وزنش چند بود عزیزم؟؟

انشالا سازگار باشه عزیزدلم❤️🥲

پسر منم دوتا پاش بود عزیزم

دختر من یکی به پاش زدن یکی به دستش

بسلامتی عزیزم
کدوم درمانگاه میبری برای واکسن؟

پسر منم به پاش زدن

پسر من دوتا پاهاش زدن
دست نزدن

اره برا دختر من پاهاش زدن فقط

قطره روتا ویروس هم داره یک سالگی؟

دخترمن‌به‌دوتادستش‌زدن

من دوتا رو تو پای راستش زدن

برا پسر منم دیروز زدن خیلی گریه کرد طفلی ولی اصلا تب نکرده تا الان

منم تو دوتا پاش زدن تو دست اصلا نزدن

اره واسه پسرمم ب دوتا پاش زدن

اره منم شنیدم بعضیا ب دوتا پاشون زدن

سوال های مرتبط