دکتر برام آزمایش نوشت گفت ۱۴ ساعت ناشتایی چرا انقد زیاد آزمایش کامله

۵ پاسخ

وااا
۱۴ ساعت؟
قش میکنی که

از ازمایشگاه بپرس بگو دکترم گفته 14ساعت، کمتر باشه اشکال داره؟

خیلی زیاده خودازمایشگاه میگه بین8تا10

نه بابا چه خبره دکتر من گفت ۸ ساعت ازمایشگاه هم گفت بین ۸ تا ۱۰ ساعت

اخه انسولین و قند و تیروئید برای اوایل بارداری چک میکنن اونا ناشتاییش کم باشه احتمال خطا داره

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وهفتم بارداری