وااا
۱۴ ساعت؟
قش میکنی که
از ازمایشگاه بپرس بگو دکترم گفته 14ساعت، کمتر باشه اشکال داره؟
خیلی زیاده خودازمایشگاه میگه بین8تا10
نه بابا چه خبره دکتر من گفت ۸ ساعت ازمایشگاه هم گفت بین ۸ تا ۱۰ ساعت
اخه انسولین و قند و تیروئید برای اوایل بارداری چک میکنن اونا ناشتاییش کم باشه احتمال خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.