۵ پاسخ

بخاطر سرماخوردگی هم میشه که شیر نمیخوره چون نمیتونن قورت بدن
دختر منم رفلاکس پنهان داره دیروز بردمش دکتر گف گلوش التهاب داره

عزیزم هیچکاری نکن هرموقع گرسنش بشه میخوره فقط داروهاشو سر موقع بده و تو سطح شیب دار بخوابونش

غذا کمکیو شروع کن
کم کم خوب میشه

واقعا ریفلاکس پنهان بدترین دردیه که بچه گرفتارش میشه همه بچه های ریفلاکس پنهان بی میل به شیر میشن متاسفانه هیچ‌کاری نمیشه کرد بچه منم از صبح تا حالا هیچی نخورده و نمیخوره هرکاری میکنم

سعی کن تو شیب بخوابه
حتما بیست دقیقه عمودی بگیرش
ان شاءالله بهتر میشه

سوال های مرتبط