امروز رفتم صدای قلب کوچولومو شنیدم 1405.2.6بماند یادگار

تصویر
۶ پاسخ

برام منم دعا کن صدای قلب نی نی مو بشنوم،هفت هفته رفتم گفت قلبش تشکیل نشده،دوباره میخوام هفته دیگه برم..🥺

دعا کن برای ماهم حاملع بشیم صدا قلبش را بشنویم. سالم ب دنیابیاریم

خدااا چقد کوچولوئه

چند هفته رفتی عزیزم برای قلب؟

ای خدا
خداحفظش کنه❤️

بسلامتی عزیزم😍💋 برای نینی منم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان پسری👶🏻💙 مامان پسری👶🏻💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری