۱۵ پاسخ

بیمارستان من اولش به نوزاد یه دست لباس و دورپیچ میده

نه اینجوریام نیست اگر سزارینی دوروز اونجایی همه چیزت اوکی پیش بره انشاا... کلا یه دست لباس و یخ ساک کوچیک و یه پتو داره
شیر خشک شیشه شیر کوچیک پوشک بیشتر نمیده که

دور پیچ نوزاد
ی بسته پوشک بچه
لیوان
ژیلت
پوشک مادر شورت

من سرکلاژم خصوصی رفتم ، دمپایی،لیوان،دستمال کاغذی،ساک دادن.تو بیمارستان هم برای خونریزی بهم پوشک دادن .
مامانم ۱۹ سال پیش توهمون بیمارستان زایمان کرده بود برای داداشم سرهمی،قنداق فرنگی،بالش وساک دادن.

والا فقط پول گرفتن چیزی ندادن

برا مادر میده
ساک میده پتو
ملحفه
پوشک
پد زیر مادر
اب معدنی
چایی
نسکافه لیوان
دیگه یادم نیست

لیوان قاشق چنگال لباس عمل و لباس بخش و دمپایی کمتر بیمارستانی لباس نوزاد میده اونم از اون آشغالا

من غیاثی بودم همه چی دادن سال۱۴۰۱ لباس نوزاد لباس مادر دمپایی و فقط خوراکی هام مصرف شد

همون چیزهایی ک تو ساک بیمارستان دولتی باید بخری . تو خصوصی هم هموناس

هيچي نميده شهر ما كه هيچي،، من واسه سركلاژ رفتم يه دستمال كاغذي ندادن.يه دمپايي پلاستيكي يه لباس پلاستيكي و يه زير انداز يك بار مصرف همين ، جدا هم واسه همين ٨٠٠ تومن گرفتن

راست میگن من خصوصی بودم هممه چی دادن اندازه خون باباشون هم برای تک تک ش پول گرفتن

فقط برا مادر ميدن

دمپایی شونه مسواک خمیردندون حوله ساک زیرانداز یکبار مصرف مخصوص مادر

لباس اتاق عمل میدن و دمپایی
وسایل ببری هااا اونجا اسیر میشی

من بیمارستان خصوصی بودم، چیز خاصی ندادن، برا خود مادر فقط یه سری چیزا میدن، ن همه چی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ‹‹هیراد›› مامان ‹‹هیراد›› ۲ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری