۱۹ پاسخ

رابط سینه بگیر تا بچه راحت تر میک بزنه اینجوری سر سینه اتم کم کم میاد بیرون

بعد سینتو بذار دهنش با قطره چکون از بغل سینت شیر خشک بریز دهنش باعث میشه مک بزنه

نوک سینتو خودت همش فشار بده فرم بده احتمالا اطرافشم سفته همش فشار بدی اطرافش نرم میشه خودش میزنه بیرون..من یه سینم اینجوری بود

یا سرنگ سعی کن نوک سینه‌ت و دربیاری،سر سرنگ و ببر نوک سینه‌تو بکش
حوصله کن کم کم یاد میگیره اولا خسته میشه

اگه فضولی نیس اسمشو چی گذاشتی؟ عکسشو نمیزاری ببینیمش فندوقو؟

سلام عزیزم سرنگ ریز بگیر مثلا سرنگ بیست خب
از جاییکه از سرنگ آب میاد بیرون رو ببر و بعد اون چیزی که فشار میدی باهاش رو دربیار از اونجایی که بریدی بزن داخل خب بعد از اینور دیگ که خالی هست سینه تو بزار تو سرنگ و از اونور با مکش بکش بیرون نوک سینه تو هی تکرار کن...دردت میاد ولی خیلی سینه ت دکمه ایی و عالی میشه
شیر خشک هم بهش میدی خوب کاری میکنی ولی لطفاً با قطره چکون بده ک سینه تو بگیره یا اینکه میگی میک زدن بلد نیس از همینه ک شیشه میدی شیشه راحت میاد ازش هرجا شو متوجه نشدی بگو تا برات بگم...یا ویس بدم بهت

طبیعی سینه ازش نگیر تا عادت کنه
فکش جون نداره

وقتی سینت نیپل نداره نمیگیره یه بالش بزار بغلت بچه رو بخوابون اونجا و قشنگ سینه رو بزار دهنش بهداشت اگ بری مشاور شیر قشنگ یادت میده

شیر دوش برقی پرتابل بخر حتما حتما شیرت بدوش چون خشک میشه

شیرتو بدوش که سینت نرم بشه بعد سینه رو بزار دهنش با سرنگ یا قطره چکون از کنار لبش در حین اینکه سینه تو دهنشه شیر بریز مزه می‌کنه مک میزنه یاد میگیره
عجله هم نداشته باش با حوصله منم چند روز اول همینطور بودم

یکم شیر خشک با سرنگ آماده کن همین که سینه رو میک زد از کنار سینه شیر بریز
با این راهکار خودم جواب گرفتم

خودت فشار نده تا تلاش کنه خودش مک بزنه.خودت فشار میدی فک میکنه اینجوری شیر میاد

عه عزیزم قدم نورسیده مبارک باشه ❤️❤️❤️

سر سینتو با دست بکش بیرون بین دوتا انگشت شست و اشاره بگیر ماساژ بده ک بیاد بیرون سرش
شیر خشک رو با قطره چکون بریز رو سینت ک بچه همبنجور ک میخوره راغب میشه سینتو میمکه

دخترمنم اینجوری بود با قطره چکان شیر خودمو بهش دادم اصلا شیر خشک ندادم
برا نوک سینه هم رابط سینه خیلی خوبه حتما استفاده کن

منم اینجوری بود برا زردیش که بستری کردیم دو سه بار پرستارها کمک کردن .باید سینه تو درست بگیری از نت سرچ کن ا یه اب قند درست کن وقتی لچه رو میجسبونی به سینه‌ت یه ذره ازش رو با سرنگ بریز تو دهنش سریع بچسبون به سینه دو سه بار اینجوری بکنی دیگه ول نمیکنه

من اینجوری بودم دخترم شیرخشکی شد خیلیم تلاش کردم مشاوره رفتم سرنگ گرفتم شیردوش زدم ب زور مجبورش کردم بخوره اخرم نشد

منم مثل شما بودم هرچند آخر نوزادم شیرخشکی شد ولی اگر مقاومت میکردم میشد که سینه خودمو بگیره
بنظرم راهکارش اینه اصلاً بهش شیر با شیشه شیرندی چون عادت میکنه و راحت طلب میشه با قاشق بهش بدی اگر هنوز گرسنه هست،خیلی سخته دائم با قاشق ولی مقاومت آخر نتیجه میده
داخل بهداشت مشاور شیردهی هست برو اونجا بهت یاد بدن نحوه شیر دادن رو،یادمه به من میگفتن اصلاً نیاز نیست نوک داشته باشی و این یه باور اشتباهست

دکتر دختره من میگه نوزاد هایی که بدو تولد بلد نیستن سینه بگیرن رو یه ویزیت ببرید پیش گفتار درمان خیلی کمک میکنه با چندتا راهکار میده درست میشه

الهی بگردمممم خستس خب😂🥹😘

سوال های مرتبط