۱۲ پاسخ

چرا یهو ما هفته هامون مث هم شد من جلوتر از تو بودم🤔😂

۱۳ هفته باید بری
۱۲ هفته و ۲ یا ۳ روز برو خوبه

هفته بعد برو دیر بری نمیشه که انتی رو اندازه بگیره
۱۲ هفتت پر شد و تو گهواره اون بالا زد ۱۳ برو

دیر میشه

من دیروز رفتم ۱۱هفته و ۶روز بودم

دیره
چند روز دیگه برو

فکرمیکنم دیر بشه
تا ۱۳ هفته وقت داری
اگر دیرتر بشه سونو رو برات انجام نمیدن

۱۱هفته و چند روزی؟!

من ۱۲اردیبهشت میرم هفته بعد شنبه

من الان ۱۱هفته و ۳روزم هفته اینده ۱۲هفته و ۳روز میرم

دیرمیشه

از 11هفته تا 13وقته رفت

سوال های مرتبط