۵ پاسخ

روز دوم تو بیمارستان انجام دادن براش

بهداشت به من گفت ۳ روزگی تا ۵ روزه ببر

شنوایی سنجی اولیه توی بیمارستان انجام دادن خوب بود یه بار هم ۱ماهگی بردیم شنوایی سنجی که خداروشکر خوب بودگفتن دیگه لازم نیست دوباره ببریم

سه روزگی و پنج روزگی واس تیروئید

۵روزگی بردم واس تیروئید اونم انجام دادم

سوال های مرتبط