۲۳ پاسخ

وای چقدر خواب خوبه آرزو دارم تا ظهر بخابیم دخترم ۷ بیدارغ

قفل کابینت گرفته بودم ولی از از اونجایی که چسبش خوب نبود دختر م نیم ساعته همرو کند مجبور شدم با ربان ببندم😁
من بستگی به حالم داره ولی صبح آدم بیدارمیشه خیلی خوبه من چند روز بیدارشدم خوب بود
آره واقعا هورمونا نمیذارن که🥲

اصلا مقایسه نکن عزیزم چون آدم اینطوری حس بدی بهش دست میده
من چند روز بود صبح ۷دخترپ بیدارم میکرد بعد دوباره ۱۰ اینطورا می‌خوابید منم ساعت ۱۲ کاری نداشتم حتی به فکرشامم اون موقع بودم
حتی تاپیک هم گذاشتم
ولی امروز هنوز یه برنج ساده که میخواستم بذارمم هنوز نذاشتم
دخترم دیشب ۱به زور خوابید
صبح خودم ۹اینطوار بیدارشدم دیدم حال خوبی ندارم چون میخوام پریود شم
به سختی صبحانه دادم به دخترم و تازه خوابیده منم هنوز هیچ کاری نکردم

تصویر

ماهم الان بیدار شدیم پرنسا رفته پیش دختر خالم اونم بیدار کنه کلا هر کاری میکتم زودتر از این ساعتا بیدلر نمیشیم چون شبا همش در حال شبر خوردن🥲

تصویر

اینم رو ب روم

تصویر

شوهرم ساعت۱ میاد از سرکار و من همیشه تو این تایم باید ناهار اماده باشه

منم داراز کشیدم
ناهارم ندارم
ساعت ۸/۵بیدار شدیم

تصویر

من که شامو همیشه دو وعده درست میکنم واسه ناخار خودمم بمونه😀😀😂

ما هم خوابیم😅

تصویر

ما هم هنوز لالا 😂😴

تصویر

ماهم الان بیدار شدیم پرنسا رفته پیش دختر خالم اونم بیدار کنه کلا هر کاری میکتم زودتر از این ساعتا بیدلر نمیشیم چون شبا همش در حال شبر خوردن🥲

تصویر

ماهم الان بیدار شدیم پرنسا رفته پیش دختر خالم اونم بیدار کنه کلا هر کاری میکتم زودتر از این ساعتا بیدلر نمیشیم چون شبا همش در حال شبر خوردن🥲

تصویر

میخوام اگه بشه خوابش کنم🙄

تصویر

ماهم از ۹ بیداریم غذاپختم کارای دخملی رو کردم منتظریم تا همسر بیاد ناهار بخوریم

ناهارم و گذاشتم خونه رو مرتب کردم با پسری اومدم تو حیاط

تصویر

بفرما میخام پاشم جارو کنم

تصویر

منم ۱۰بیدار شدم تازه شروین نزاشت بخوابم غذامو دارم میپزم

ما از ۸ و نیم‌بیداریم الانم داره شیر میخوره بخوابه زود بیدار شده

تصویر

ما بیداررررریم
پسر خوااااب

تصویر

خوشبحالت
من ک زود پاشدیم الان شیفت دوم خاب پسرمِ منم دراز کشیدم یکم استراحت کنم تا پسرم خابه

تصویر

از ساعت ۶ صبح بیدارم🥲🥲😂😂

تصویر

بله ما شروع کردیم یه نفرم سخت در تلاشه

تصویر

ما از ۹بیداریم تازه میخوایم چرت بعدی و بزنیم

سوال های مرتبط