عزیزم من یه مدت به همه کار دختر گیر دادم وسرش داد کشیدم اونم عصبی وپرخاشگر شده بود بعد من دیگه ولش کردم وگیر ندادم خیلی باحوصله رفتار کردم خوب شد
نگاهمه راهیو من رفتم.اخرش فهمیدم مقصرخودمم چون به پاش میپیچم اونم لج میکنه خودمو کنترل کردم.بعدش شربت لیکو زینک ویتای ب روگرفتم واسش باشربت پدیابست برا خوابش یزره بهترشده حالا
گوشی دستش نده اگه عادت داره به بازی با گوشی
پسر منم همینه امروز بردم چکاب کامل ببینم بدنش چی کم داره شاید از اونه
پسر منم پرخاشگره،امگا خوبه
چون بچه ها دارن بزرگ میشن بکن ونکن ما مامانا داره زیاد میشه واسه یاد گرفتن قوانین اطرافشون وخوب باعث پرخاش انها میشه با تن پایین صدا باهاش حرف بزن دادو تنبیه حذف کن وقوانین کم کن خوب میشه
بنظرم خودت نیاز به دکتر داری
وگرنه بچه رو که قرص سر خود نمیدن بهش که!!!!!!!!!!!!
فکر میکردم فقط بچه من انقد عصبی و پرخاشگره
مشاور ببرش
سر خود که نمیتونی دارو بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.