۱۲ پاسخ

من گرفتم آشغال بود پسرم به راحتی قفلشو باز میکرد

منم همین قیمتا خریدم یادم نیس
ولی چهارماهه زدم خوبه
فقط قبل زدن قشنگ روی کابینتتو تمیز کن که اصلا چربی نداشته باشه
اگه با مایع یا اسپری تمیز کننده تمیزش کردی بعدش دستمال خیس بکش بعد خوب خشک کن بعدش بچسبون
چون این اسپری ها هم بمونن رو سطوح خوب نمیچسبه

بدرد نمیخوره بنظر من همونو روبان بخر با روبان ببند نه کابینتات رد چسب میمونه نه بچه می‌تونه باز کنه منکه همین کارو کردم 😆😂

عزیزم هزینه نکن اصلا بدرد نمیخوره کنده میشه

بدرد نمیخوره

اصلا بدرد نمیخوره من دونه ای ۲۰ تومن گرفتم آشغالللللل خیلی راحت دخترم میکنه

من خریدم با اونم باز کرد حیف پولم

من دقیقا همینو گرفتم چندماهی میشه ۱۲۰
رو کابینت زیاد جواب نداد ولی برا قفسه و کشو های کنسولم میز ارایشم زدم خوبه نمیتونه باز کنه

خیلی راحت کنده میشه

بدرد نمیخورن من خریدم

راحت باز میکنن بچه ها حتی میشکنن😂

بستگی داره کجا میخوای بزنی
رو کابینت های من چون طرح چوبیه چسب اینا اصلا نمی‌مونه کنده میشه چند تا مدل هم امتحان کردم فایده نداشت مجبور شدم با نخ ببندم

سوال های مرتبط