منظورت پوشکه دیگه چون مای بی بی خودش مارکه🤣🤣🤣🤣🤣
من مولفیکس گرفتم یدونه سایزصفریدونه یک از بقیه هم هرکدوم چندتا
من یه دونه مای بیبی سایز یک گرفتم ببینم حساسیت نداشته باشه بعد میرم باز میگیرم،فروشنده گفت مارک مای بیبی چسبش قوی تر از مولفیکس هست دیگه نمیدونم
من فعلا ی صفر و ی یک مای بیبی گرفتم
پیشنهادم اینه فعلا دوتا مولفیکس ۱ بگیری ..صفر نداره وبیشترم شاید کوچیک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.