شکررررررر برا بچم بده یکم ت شربت بریزم

۴ پاسخ

من از شیره انگور استفاده میکنم به عنوان شیرین کننده

نه بابا تاکی میشع نداد یکم بده

قند کلا بده ولی من تو حلیم و فرنی و اینا یه کم میریزم

بلهههههه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی