۴ پاسخ

من هیچ مشکلی ندارم بچه اولم هست دکتر نوشته ۳۷ هفته ۵ روز من خودم بهش گفتم بنداز ۳۸ هفته

واسه منم همین رو گفت

اگر میخوای زودتر به دنیا بیاد میتونی یکار کنی ۳۸ هفته دهانه رحمت باز شه بری بیمارستان
ولی صبر کن بنظرم تا دکترت با خیال راحت به دنیا بیارع

اگه بچه دومت باشه ۳۸هفته اما اگه اول باشه نه

سوال های مرتبط