سلام خانوما شما هم توی ۱۶ هفته درد پریودی داشتین؟

۴ پاسخ

بله گلم

خیلی زیاد...
من از اطرافیان شنیدم که هرماه ممکنه سر تایم پریودت که قبلا میشدی دردت بگیره و نرماله. دقت کردم همون تاریخا درد دارم.
البته دکترا همچین چیزیو نمیگن ولی خانمای باتجربه میگن که به نظرم منطقی میاد

خیر عزیزم
من حتی یبارم نگرفتم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🤱🍓 مامان توت فرنگی🤱🍓 ۶ ماهگی