خانوما هم هفته من شما هم درد واژن داشتین؟

۴ پاسخ

من از هفته شما تیر کشیدن داخل واژن داشتم تا هنوز که دارم . بعضی موقع تیر می‌کشه . ولی دکترم گفت عادیه و جلوتر بیشتر هم میشه

من داشتم با کلسیم و شیر مخلوط با سویق سنجد کم شده .

اره عزیزم

من سه هقتس حدودا دارم شدید

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری